خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

فوت یک کارگر در داخل چاه در بازار تهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۲۲۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک کارگر در داخل چاهی در پاساژی واقع در بازار تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 13:14 ظهر امروز طی تماس‌های مکرر شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی یک مورد حادثه سقوط در چاه در بازار آهنگران بازار تهران از طریق شهروندان اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: محل حادثه یک پاساژ تجاری بود که در محوطه پشتی این پاساژ در یک محدوده کوچ یک چاه 40 متری قرار داشت که مقداری آب نیز در انتهای آن بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه یکی از کارگران برای تعمیر پمپ به داخل چاه رفته بود به صحبت‌های همکارانش در بالای چاه هیچ پاسخی نمی‌داد، تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل ایمن‌سازی‌های لازم را انجام داده و آتش‌نشان وارد چاه شد و بعد از مدتی تلاش موفق شدند که این فرد را که یک کارگر ایرانی 40 ساله بود از داخل چاه خارج کنند.

ملکی ادامه داد: بعد از معاینات این فرد توسط عوامل اورژانس مشخص شد این فرد متاسفانه جان خود را از دست داده است. علت این حادثه هنوز مشخص نیست اما فوت در داخل چاه می‌تواند به دلیل احتمال وجود گازهای خطرناک در داخل چاه یا برق‌گرفتگی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز