خبرگزاری کار ایران

واژگونی مینی‌بوس با ۲۵ سرنشین

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۸۲۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از واژگونی یک مینی‌بوس در بلوار شهید آوینی با ۲۵ نفر سرنشین خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات حادثه واژگونی مینی‌بوس گفت: در ساعت ۱۳:۱۱ ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف و واژگونی خودرو در بلوار شهید آوینی مقابل پمپ گاز سلمان فارسی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه شامل یک گروه حریق و دو گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می‌شود یک دستگاه مینی‌بوس شخصی که ۲۵ سرنشین داشت با خود حمل می‌کرد به دلیل نامشخصی با یک خودروی پراید برخورد کرده و از مسیر اصلی منحرف شده و بعد ازبرخورد با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه و پست برق ورودی جایگاه پمپ گاز در محل واژگون شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه مسافران در وضعیت بسیار ناایمنی محبوس شده بودند، تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت مشغول عملیات رهاسازی این افراد شدند و در حدود ۱۵ نفر را که در شرایط بسیار بدی گرفتار بودند از داخل این مینی‌بوس نجات دادند. این افراد از نواحی مختلف بدن دچار مصدومیت‌های شدید شده بودند.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه کسی جان خود را از دست نداده است، گفت: متاسفانه مصدومیت افراد بسیار شدید بود و پس از خروج از مینی‌بوس تحویل عوامل اورژانس شدند. در حال حاضر نیز آتش‌نشانان در محل حادثه حضور دارند و تلاش می‌کنند خودرو را به حالت اول برگردانده و محل را بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز