خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران مطرح کرد:

ارایه طرح جامع هوشمندسازی کیوسک‌های شهر به شورا

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۸۰

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تاکید کرد: هوشمند کردن کیوسک‌های سطح شهر، نیاز شهروندان است به همین منظور درصددیم نسبت به بهسازی کیوسک‌های شهر اقدام کنیم.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا تحصیلی در نشست مشترک با رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران که در خصوص ارائه لایحه هوشمندسازی کیوسک‌‌ها برگزار شد، گفت: در این جلسه ضمن آشنایی با مسائل مهم شهر، درخصوص ساماندهی کیوسک‌‌های شهر مباحثی مطرح شد.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شد تا لایحه هوشمندسازی کیوسک‌‌‌های شهر به سرعت تهیه و جهت تصویب به شورای شهر ارایه شود تا وضعیت کیوسک‌‌ها مطابق با استاندارد جهانی ساماندهی شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه این لایحه از طریق مجاری قانونی در شورای شهر تهران به تصویب خواهد رسید، تصریح کرد: امسال طرح جامع هوشمندسازی کیوسک‌‌های شهر را به شورا ارسال خواهیم کرد.

تحصیلی با تاکید بر اینکه کیوسک‌‌‌های شهر از لحاظ سازه باید استاندارد باشد، خاطرنشان کرد: در راستای رفع نیاز شهروندان اینترنت رایگان، وای فای و مانیتور و سایر امکانات در این کیوسک‌‌ها مجهز خواهد شد.

محمد علیخانی، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست ابراز داشت: وضعیت فعلی کیوسک‌‌ها باید مورد بررسی قرار گیرند تا بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم‌.

وی افزود: در خصوص تغییر قراردادها و همچنین آماده‌‌‌سازی لایحه هوشمندسازی کیوسک‌های سطح شهر باید اقداماتی انجام شود.

این عضو شورای شهر ضمن استقبال از تهیه لایحه هوشمندسازی کیوسک های سطح شهر این اقدام را درخواست عمومی مردم دانست و بیان کرد: در راستای ساماندهی کیوسک‌‌‌های سطح شهر و بهسازی محیط‌‌های شهری این اقدام در دستورکار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز