خبرگزاری کار ایران

رئیس دبیر خانه مجلس دانش‌آموزی مطرح کرد:

ایجاد بسترسازی لازم برای اجرای کامل سند تحول بنیادین در مدارس

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۹۷

رئیس دبیر خانه مجلس دانش‌آموزی گفت: امیدواریم دوره نهم دوره‌ای طلایی در تاریخ فعالیت‌های مجلس دانش‌آموزی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا پناهی‌روا رئیس دبیر خانه مجلس دانش آموزی در نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی گفت: نمایندگان دوره هشتم در ۲۵ جلسه کمیسیون‌ها و ۱۵۰ نشست در کمیته‌های شورای دانش آموزی استان ها شرکت کردند و خوشبختانه در اغلب مسایل مبتلا به دانش آموزی ورود پیدا کرده و طرح‌ها و ایده‌های خوبی را مطرح کرده‌اند و ما انتظار داریم نمایندگان در استمرار و راستای تلاش های صورت گرفته ادوار گذشته گام بردارند تا منتج به نتیجه شود.

او ادامه داد: بر این اساس همکاران من در دبیرخانه به طور متوسط برای هر کمیسیون ۳۰ موضوع را تحت عنوان زیرشاخه‌های موضوعی کمیسیون‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که به کمیسیون‌های تشکیل شده در جنب صحن علنی پیشنهاد خواهد شد.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی گفت: یکی از سرفصل های اصلی همه کمیسیون ها متناسب با عنوان کمیسیون بررسی مباحث سند تحول بنیادین و نقش این مجلس و نمایندگان در ایجاد بسترسازی لازم برای تحقق و اجرایی شدن تمام و عیار آن در مدارس است که با توجه به اقبالی که از سوی نمایندگان تاکنون دریافت کرده ایم به تلاش های صورت گرفته آتی آنان در این راستا بسیار امیدواریم.

او ادامه داد: موضوع دیگر که در دوره هشتم بسیار مورد درخواست نمایندگان بود و در نشست های قطبی این دوره هم با توجه به طرح آیین نامه داخلی در بین نمایندگان، از سوی آنان مورد تاکید قرار گرفت تغییر بندها و موادی از این آیین نامه داخلی است تا امور تسهیل و سرعت پیدا کند و به امید خدا با طی روال و تشریفات قانونی تشکیل کمیته تغییر آیین نامه داخلی هم از طریق انتخابات در حاشیه این نشست در دستور کار است.

پناهی‌روا گفت: امیدواریم تلاش همه ما مرضی خداوند تبارک و تعالی قرار گرفته و دوره نهم دوره ای طلایی در تاریخ فعالیت های مجلس دانش آموزی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز