خبرگزاری کار ایران

ضرورت تقویت روحیه پرسشگری و مطالبه‌گری برای احقاق حقوق دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۹۲

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: مهم‌ترین برونداد نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی حضور شجاعانه و آگاهانه دانش آموزان در محضر مسئولان عالی رتبه نظام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی گفت: از نظر من مهم ترین برونداد این جلسه حضور شجاعانه و آگاهانه دانش آموزان در محضر مسئولان عالی رتبه نظام است. این دانش آموزان فرایندهای مختلفی را طی کردند تا به این درجه کمال و بلوغ سیاسی رسیده‌اند خوشحالیم مجلس یک نهاد صنفی مشورتی است و ما یقینا انتظارات مضاعفی در کنار کارکردهای آن داریم.

کاظمی افزود: اصلی ترین ماموریت  این نهاد تقویت روحیه پرسشگری و مطالبه گری برای احقاق حقوق دانش آموزان در ۶ ساحت تعلیم و تربیت، بررسی مسایل آموزش و پرورش با نگاه منطقه ای و ملی، انعکاس نیازهای دانش آموزان است. کمک به تحقق رویکردهای تحول گرایانه و تحول خواهانه از وظایف نمایندگان مجلس دانش آموزی است تا صدای تحول گرایانه آموزش و پرورش به جامعه برسد تا در مسیر تحقق سند تحول بنیادین حرکت کنیم.

کاظمی عنوان کرد: این مجلس ۱۱ سند پرافتخار تدوین کرده و در اختیار تصمیم‌گیران قرار داده است که آخرین سند این مجلس سند حقوق دانش آموزان است. فصای مجازی و تحقق سند تحول بنیادین را از جمله سندهایی دانست که در دستور کار نمایندگان مجلس دانش آموزی است. انتطار داریم در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور باشکوه در تمام عرصه های انقلاب را داشته و طلایه داران دفاع از ارزش ها باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز