خبرگزاری کار ایران

آمادگی مرزبانان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی/ در خصوص بازگشایی مرز خسروی، پاسخی از طرف کشور عراق دریافت نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۳۸۸

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر آمادگی مرزبانان برای خدمات رسانی به زائران حسینی، گفت: جلسات متعددی با مسئولان کشور عراق در خصوص بازگشایی مرز خسروی صورت گرفته که هنوز پاسخی از طرف این کشور در خصوص فراهم کردن تسهیلات تردد و امنیت زائران دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در بازدید از مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی کرمانشاه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی به خادمین ملت ایران، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی را به همه همکاران، همرزمان و همچنین خانواده محترمشان تبریک می‌گویم چرا که آنها، حامی مرزبانان در تأمین امنیت مرزهای کشور هستند.

وی افزود: لازم است به همین مناسبت تبریک ویژه‌ای به مرزنشینان نیز بگویم که خودشان به نوعی مرزبان هستند و از مرزهای کشور حراست می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه با اشاره به وظایف نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت مرزها و شهرهای کشور، تصریح کرد: نیروی انتظامی دو مأموریت‌ بزرگ و سنگینی بر عهده دارد که مهمترین آنها، انتظامی و مرزبانی از شهرها و مرزهای ایران اسلامی است.

سردار رضایی با بیان مأموریت عظیم مرزبانی در ایام اربعین حسینی، تصریح کرد: مأموریت بسیار سنگین و حساسی بر عهده مرزبانان است که کوچکترین اتفاق امنیتی در این کنگره عظیم پیاده‌روی، بازتاب گسترده‌ای در جهان خواهد داشت.

وی ادامه داد: مأموریت اربعین توفیقی است که مرزبانان آن را بر عهده دارند؛ مرزبانانی که وارثان رزمندگان دفاع مقدس هستند.

مقام عالی مرزبانی کشور افزود: قرارگاه اربعین مقداد مرزبانی فعالیت رسمی خود را از 15 مهر ماه در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه آغاز کرده تا مرزبانان پذیرای زائران سرور سالار شهیدان در نقاط صفر مرزی باشند.

سردار رضایی تصریح کرد: مرزبانان مسئول بدرقه و استقبال زائران اربعین بوده و تمام ساز و کارهای مربوطه به تردد  زائران در سه استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش بینی و پیگیری شده تا آماده خدمات رسانی به زائران حسینی باشیم.

وی در خاتمه با اشاره به تردد زائران از مرز خسروی، خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با مسئولان کشور عراق در خصوص بازگشایی مرز خسروی صورت گرفته که هنوز پاسخی از طرف این کشور در خصوص فراهم کردن تسهیلات تردد و امنیت زائران دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز