خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی و جنوب شرقی کشور

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۱۰

فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح عملکرد ۷۲ ساعت گذشته مرزبانان، از کشف ۴ تن ۵۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوبی و جنوب شرقی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی اظهار داشت: مرزبانان و مرزداران نیروی انتظامی در راستای وظایف ذاتی خود همواره در خط مقدم مبارزه با قاچاق موادمخدر بوده و توانستند با تلاش شبانه روزی، ضمن تأمین امنیت مرزهای کشور، قاچاقچیان و سوداگران مرگ را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام کنند.

وی افزود: مرزبانان در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان طی ۷۲ ساعت گذشته با اشراف اطلاعاتی و پایش مرزهای جنوبی و جنوب شرقی کشور، ضمن وارد کردن صدمات سنگین بر باندهای قاچاق مواد مخدر، موفق شدند  ۴ تن و ۵۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر را با استفاده از شیوه‌های خاص عملیاتی و رزمی از سوداگران مرگ کشف کنند.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: در این عملیات‌های منسجم مرزی، تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر که  برای گذراندن سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار رضایی در خاتمه با بیان اینکه مرزبانان با روحیه رزمندگی و جهادی از کیان و حدود و ثغور کشور در حال حراست هستند، خاطرنشان کرد: مرزبانان و مرزنشینان با حضور متحدانه در کنار هم، در سرتاسر مرزهای کشور، با هرگونه ناامنی در مرزهای ایران اسلامی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز