خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد:

حیوان‌گردانی در خودرو تخلف است/بازنگری در مبلغ جرائم رانندگی در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۲۱۸

سردار مهری با بیان اینکه حیوان‌گردانی در خودرو جرم است و در صورت رویت با خودروی متخلف برخورد خواهد شد، گفت: امسال آخرین سالی است که مبالغ جریمه راهنمایی و رانندگی اجرا شده و برای سال آینده بازنگری در مبالغ جریمه صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه رونمایی از کیت‌های جدید تشخیص مصرف مواد مخدر در جمع خبرنگاران اذعان داشت: براساس قانون؛ رانندگانی که هر نوع مواد مخدر یا الکل مصرف کرده باشند، گواهینامه‌ آنها ضبط می‌شود و خودروی آنها نیز توقیف خواهد شد.

سردار تقی مهری افزود: این افراد به مراجع قضایی هم معرفی می‌شوند که این امر در پیشگیری از وقوع جرم موثر است.

وی خاطرنشان کرد: مصرف مواد الکلی و روانگردان و نیز مواد مخدر تاثیر زیادی در تصادفات رانندگی دارد و برخورد پلیس با این تخلفات باعث می‌شود افراد هنجارشکن نتوانند ایمنی و سلامت شهروندان و کاربران ترافیکی را به خطر بیندازند.

وی درخصوص گرداندن حیوانات و گربه‌سانان در داخل خودرو نیز تاکید کرد: حیوانات خانگی باید در ظرف‌های مخصوصی که برای جابه‌جایی آنها وجود دارد، در شهر تردد کنند و جابه‌جا شوند در غیر این صورت، در صورت رویت پلیس با رانندگان متخلف برخورد می‌شود. بنابراین براساس قوانین چنین اقدامی تخلف است.

سردار مهری در خصوص جرایم رانندگی گفت: هر سه سال یکبار در مبلغ جرایم راهنمایی و رانندگی بازنگری صورت می‌گیرد و این بازنگری در جلساتی با حضور پلیس راهور، وزارت راه، وزارت کشور و... انجام می‌شود اما امسال آخرین سالی است که این مبالغ جریمه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز