خبرگزاری کار ایران

با حکم شهردار تهران؛

مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۹۷۵

مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌‌‌بار شهرداری تهران با حکم شهردار تهران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، سید محمدعلی افشانی در این حکم با اشاره به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سید سعید راد و با استناد به مصوبه هیات مدیره سازمان، وی را به عنوان مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار منصوب کرد.

شهردار تهران در حکم صادره با اشاره به تحقق اهداف «شهر زیست‌‌‌‌پذیر و شهروند مشارکت‌‌‌‌پذیر»، بهره‌‌‌‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای شهرداری تهران برای خدمات‌‌‌‌رسانی مفید و موثر به شهروندان تهران را مورد تاکید قرار داد.

همچنین در حکم مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، بر تنظیم مجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان بر اساس اسناد فرادست و مصوب و برنامه شهردار تهران برای اداره شهر با هماهنگی هیات مدیره سازمان و در چارچوب قانون و رعایت حقوق مردم تاکید شده است.

گفتنی است، سید سعید راد که دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران و متخصص MBA است، از نیروهای مجموعه شهرداری تهران بوده و پیش از این مسئولیت معاونت برنامه‌‌‌‌ریزی، بازاریابی و توسعه شرکت شهروند را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز