خبرگزاری کار ایران

در اعلامیه‌ای مطرح شد؛

اعلام چگونگی دیدار متقاضیان با وزیر آموزش‌ و پرورش

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۶۳

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش طی اطلاعیه‌ای چگونگی دیدار متقاضیان با وزیر آموزش‌ و پرورش را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس، متقاضیان درخواست دیدار با وزیر آموزش‌ و پرورش می‌توانند درخواست خود را بر اساس فرم الف تکمیل کرده و با ارائه مستندات لازم، نسخه‌ای از آن را به پست الکترونیک (ایمیل) didar@medu.ir ارسال کنند تا پس از بررسی و تائید کارشناسان ذی‌ربط، هماهنگی‌های لازم جهت ملاقات حضوری با وزیر آموزش‌ و پرورش به عمل آید.

این اطلاعیه تاکید دارد که اولویت ملاقات حضوری با وزیر آموزش‌ و پرورش، با متقاضیانی خواهد بود که دارای طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی در نظام آموزش‌ و پرورش برای رفع نارسایی‌ها و ارتقای کیفیت آموزشی باشند و در غیر این صورت ممکن است سایر درخواست‌ها که حائز این شرایط نباشند از اولویت ملاقات حضوری خارج شوند.

پیش از ظهر امروز، سیدمحمد بطحایی با جمعی از مراجعه‌کنندگان به دیدار و گفت‌وگو پرداخت و طرح‌ها و برنامه‌های آنان را مورد بررسی قرارداد. در این دیدار دو بازنشسته فرهنگی، یک خدمتگزار مدرسه و یک آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی و سه معلم که از شهرها و استان‌های مختلف کشور حضور یافته بودند در دفتر وزیر آموزش و پروش با سیدمحمد بطحایی گفت‌وگو کردند و به ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز