خبرگزاری کار ایران

با میزبانی قزاقستان؛

بیست و یکمین اجلاس اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۶۱

بیست و یکمین اجلاس اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر با حضور روسای دانشگاه‌ها یا نمایندگان آنان در دانشگاه نفت و گاز آتیرائو قزاقستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این دوره از اجلاس از ایران روسا و نمایندگان دانشگاه‌های مازندران، گیلان، بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین و دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، تمامی اعضا به برداشتن گام‌های عملی در همکاری های دو و چند جانبه، عقد تفاهم‌نامه، تبادل دانشجو، تحقیقات و گسترش کارگاه‌های آموزشی مشترک تاکید کردند و در حاشیه این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه‌ها نیز به امضا رسید.

اتحادیه دانشگاه‌های کشورهای حاشیه دریای خزر که وارد سومین دهه از فعالیت‌های خود شده است، در طی این سال‌ها و پس از برگزاری بیست نشست، توانسته زمینه‌های مناسبی را برای توسعه همکاری‌های علمی و دانشگاهی در بین دانشگاه‌های عضو فراهم آورد.

همچنین با توجه به اینکه دانشگاه نفت و گاز قزاقستان به عنوان ریاست دوره‌ای اتحادیه انتخاب شد، برنامه‌ریزی مقدماتی برای اجرای مصوبات اجلاس و پیگیری آنها فراهم شد.

گفتنی است ششمین المپیاد ورزشی دانشجویی اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر نیز به طور هم زمان در دانشگاه دولتی آتیرائو در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز