خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

متکدیان به استان‌ها و کشورهای خود بازگردانده می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۷۶۱

محمدعلی افشانی با اشاره به برنامه جمع‌آوری متکدیان پایتخت گفت: قرار است متکدیانی که از سایر نقاط به تهران آمده‌اند، به کشورها و استان‌های خود بازگردانده شوند.

محمدعلی افشانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: بخش عظیمی‌ از متکدیان تهران، متعلق به این استان نیستند. طبق برنامه‌ای که وزارت کشور تنظیم کرده، قرار است بخشی از متکدیان که متعلق به سایر استان‌ها هستند به استان‌های خود بازگردانده شوند و همان‌جا تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار گیرند و آن دسته که متعلق به تهران هستند، در همین استان ساماندهی شوند.

وی افزود: اگر متکدیان جمع‌آوری‌شده تمکن مالی نداشته باشند، تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند و اگر دارای نقص بدنی و معلولیت باشند، تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند.

شهردار تهران درخصوص آن دسته از متکدیان که از کشورهای خارجی مثل پاکستان به ایران آمده‌اند، گفت: قرار است این افراد به کشورهای خود بازگردانده شوند.

به گفته شهردار تهران، براساس لایحه برنامه سوم شهرداری تهران، متکدیان تهران تا شهریور سال آتی جمع‌آوری خواهند شد.

یکی از مواردی که در لایحه برنامه سوم شهرداری تهران مورد توجه قرار گرفته است، جمع‌آوری متکدیان پایتخت است. این لایحه سوم مهرماه با حضور شهردار به شورای اسلامی‌ شهر تهران تقدیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز