خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با سفر رئیس سازمان زندان‌ها به بجنورد صورت گرفت؛

۴۰۰ نفر از زندانیان به مرخصی رفتند/ کمک یک میلیاردی به خانواده زندانیان خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۳۳۹

رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از زندان مرکزی خراسان شمالی مبلغ یک میلیارد ریال جهت کمک به خانواده زندانیان خراسان شمالی اختصاص داد.

به گزارش ایلنا،‌ اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها در بدو ورود به شهرستان بجنورد با حضور در زندان مرکزی این شهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز با زندانیان دیدار و گفت‌‌‌‌وگو کرد.

وی در بازدید از زندان مرکزی خراسان شمالی مبلغ یک میلیارد ریال جهت کمک به خانواده زندانیان خراسان شمالی اختصاص داد.

همزمان با سفر رئیس سازمان زندان‌ها، ۴۰۰ نفر از زندانیان به مرخصی اعزام و همچنین ۶۷ نفر از زندانیان مرخصی منجر به آزادی دریافت کردند.

در بازدید از زندان مرکزی بجنورد که رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان، جهانگیر را همراهی کرده و طرح‌های مختلف عمرانی از جمله آشپزخانه صنعتی، نانوایی مکانیزه، آسایشگاه جدید سربازان یگان حفاظت زندان، کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی، سالن تشخیص و پذیرش زندانیان جدیدالورود، سالن ملاقات حضوری، مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی زندان، سالن آمفی تئاتر و کتابخانه افتتاح و به‌صورت رسمی مورد بهره‌‌‌برداری قرار گرفت.

جهانگیری نماز ظهر و عصر را به اتفاق زندانیان زندان مرکزی بجنورد به جماعت اقامه کرد.

وی همچنین با حضور در جمع زندانیان با آنان گفت‌وگو و درخصوص رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

طرح‌هایی عمرانی که همزمان با سفر رئیس سازمان زندان‌ها مورد بهره‌‌برداری قرار گرفت از جمله اقداماتی بود که در راستای توسعه استاندارها و افزایش سرانه زندانیان با هدف حفظ حقوق شهروندی آنان و اجرای بهینه برنامه‌‌‌‌های اصلاحی و تربیتی طی دو سال اخیر احداث یا بازسازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز