خبرگزاری کار ایران

جهانگیر خبر داد:

کسری بیش از هزار میلیارد تومانی سازمان زندان‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۹۹۴

رییس سازمان زندان‌ها از کسری بیش از هزار میلیارد تومانی این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر جهانگیر در حاشیه سی و یکمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت تولید خودرو ویژه حمل زندانیان گفت: یک نمونه از این خودروها در اصفهان تولید و رونمایی شد و به دنبال این هستیم اگر اعتبارات لازم جذب شود، بتوانیم تولید این خودرو را به صورت انبوه پیگیری کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها خاطرنشان کرد: خودروی طراحی و تولید شده، علاوه بر دارا بودن ضریب ایمنی بالا، امکان فرار زندانیان را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهد و تولید هر خودرو بین 25 تا 40 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا کسری بودجه سازمان زندان‌ها در سال 97 برطرف شده است یا خیر گفت: متاسفانه همچنان بالای هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم.

جهانگیر همچنین درباره بدهی سازمان زندان‌ها به نهادهای دولتی مانند ادارات آب، برق، گاز و ... اظهار کرد: در حال حاضر حدود 30 میلیارد تومان به این نهادها بدهی داریم. به این سازمان‌ها گفته‌ایم هر موقع بودجه اختصاص یابد، بدهی‌شان را پس می‌دهیم.

وی در خصوص اعتبارات لازم برای تکمیل اردوگاه‌های ویژه محکومان مواد مخدر افزود: دولت سالانه برای 7 اردوگاه محکومان مواد مخدر باید حداقل 80 میلیارد تومان اعتبار تخصیص دهد که معمولاً یک سوم تخصیص می‌یاید و آن یک سوم نیز یا پرداخت نمی‌شود یا زمانی پرداخت می‌شود که عملاً بابت نگهدای هزینه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز