خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید:

تکذیب خبر دستور توقف جلسات کمیسیون پزشکی تعیین درصد/ هیچ‌گونه افزایش تقاضا برای تجدیدنظر درصد جانبازی ثبت نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۲۷

مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر دستور توقف جلسات کمیسیون پزشکی تعیین درصد بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا طائبی با تکذیب خبر «دستور رییس جمهور به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر توقف جلسات کمیسیون‌های پزشکی تعیین درصد تا 2 ماه آینده» اظهار داشت: هیچ‌گونه افزایش تقاضا و هجومی برای تجدیدنظر درصد جانبازی ثبت نشده است و دستوری نیز مبنی بر توقف کار کمیسیون پزشکی تعیین درصد ابلاغ نشده و کمیسیون‌های بنیاد مانند سابق در تهران و استان‌های دیگر در حال برگزاری هستند.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پزشکی بنیاد به‌صورت هفتگی به استان‌هایی که تقاضا برای تجدید نظر درصد جانبازی و تعیین درصد در آن‌ها به حد نصاب رسیده باشد اعزام می‌شوند و در تهران نیز هر هفته یکشنبه و چهارشنبه جلسات رسیدگی و بررسی پرونده‌های تعیین درصد و تقاضای تجدیدنظر جانبازی تشکیل می‌شود و هیچ دستوری مبنی بر تعطیلی کمیسیون طی 2 ماه آینده داده نشده است.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد بار دیگر تأکید کرد: با سازوکارهای طراحی‌شده اعمال‌نفوذ برای افزایش درصد جانبازی بدون ارائه مدارک و مستندات قانونی امکان‌پذیر نیست و بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ گونه توصیه و اعمال فشاری را برای افزایش درصد جانبازی نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز