خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر بهداشت به ایلنا خبر داد:‌

لغو عمل‌های غیراورژانسی به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به مجروحان حادثه تروریستی اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۴۲۴

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به آماده‌باش بودن بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز در پی حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: برخی از مجروحان حادثه به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه اعزام شدند و دیگر مجروحان نیز به بیمارستان‌های دیگر اعزام شده‌اند.

عباس زارع‌نژاد (مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال آماده باش و خدمات‌رسانی به مجروحان این حادثه تروریستی هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این مجروحان به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه اعزام شدند و دیگر مجروحان نیز به بیمارستان‌های دیگر اعزام شده‌اند و عمل‌های غیراورژانسی در بیمارستان‌ها به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به مجروحان حادثه کنسل و تیم‌های جراحی و اورژانس در حال ارائه خدمات به آنها هستند.

مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: براساس دستور وزیر بهداشت نیز دکتر حریرچی قائم‌مقام وزیر بهداشت، دکتر کولیوند رییس اورژانس کشور و دکتر پورفتح‌اله رییس سازمان انتقال خون به اهواز اعزام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز