خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر علوم به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

صلابت ایران مرهون جانفشانی‌های فرزندان پاک این سرزمین است

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۴۰۹

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، قدرت، صلابت و شکوه امروز ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون به‌ویژه در زمینه‌های علم و فناوری را مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی های فرزندان پاک این سرزمین از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و رهبری‌های هوشمندانه و خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام منصور غلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بدین شرح است:

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ملت بزرگ ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند و زیباترین فصل این تاریخ پرغرور، خالقان این حماسه عظیم‌اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی، بالندگی و در نوردیدن قله‌های بلند علم و فناوری در عرصه های جهانی است.

دفاع مقدس این حقیقت را آشکار ساخت که ملت رشید و بزرگوار ایران در قبال دشمنان خود تحت هر شرایطی با تمام وجود از وجب به وجب خاک خود و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند و در این راه از بذل جان و مال خود هیچ دریغ ندارند.

قدرت، صلابت و شکوه امروز ایران اسلامی در عرصه های گوناگون به ویژه در زمینه های علم و فناوری مرهون این مجاهدت‌ها و جانفشانی های فرزندان پاک این سرزمین از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و رهبری های هوشمندانه و خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که به لطف و یاری خداوند در آینده نیز با قدرت ادامه خواهد یافت.

اینجانب به همه رزمندگان سرافراز میهن اسلامی ادای دین می کنم و به روان پاک همه شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای دانشگاهی درود می فرستم و از خداوند متعال شفای عاجل جانبازان گرانقدر سال‌های دفاع مقدس را خواستارم و برای خانواده‌های محترم و ایثارگر این عزیزان صبر و اجر آرزومندم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز