خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در ۵ محور منتهی به تهران

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۲۴

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل حصارک تا گرمدره، محور آمل-تهران محدوده نارنجستان، آزادراه ساوه-تهران حد فاصل دهشاد تا احمد آباد مستوفی، آزادراه تهران-قم و بالعکس محدوده بهشت زهرا و همچنین محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس سنگین است.

وی افزود: در برخی از محور‌های استان‌های قزوین و اردبیل در ارتفاعات مه گرفتگی را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی اظهار داشت: از ساعت ۰۸:۳۰ روز شنبه مورخ ۳۱ شهریور مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران قم از موقعیت پل فرودگاه مسدود است و خودرو‌هایی که قصد تردد به شهر تهران را دارند از طریق بزرگراه فرودگاه امام خمینی (ره) وارد آزادراه تهران-ساوه خواهند شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور شریانی ایلام - اسلام آباد غرب (مسیر جایگزین: محور قدیم ایلام - قلاجه) مسدود است.

سرهنگ رحمانی  گفت: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین و اولنگ - شاهرود به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز