خبرگزاری کار ایران

دستگیری نفر اول باند سرقت موتورسیکلت‌های سنگین

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۹۶۶

رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران از دستگیری سارق موتورسیکلت‌های سنگین در این منطقه خبر داد.

سرهنگ علی آقاطیبی رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران درباره جزییات این دستگیری گفت: ساعت ۱۳ روز شنبه فردی با مراجعه به کلانتری ادعا کرد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین سوزوکی از پارکینگ منزلش سرقت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران دوربین‌های مداربسته منطقه‌شان را بررسی کرده و متوجه شدند یک دستگاه خودروی مگان و یک دستگاه پیکان وانت اقدام به سرقت موتورسیکلت سنگین از منزل این شاکی کرده‌اند.

رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران خاطرنشان کرد: پس از استعلام شماره خودرو، مالک خودرو شناسایی و با اخذ دستور مقام قضایی نسبت به دستگیری این فرد در شهریار اقدام شد.

سرهنگ آقاطیبی با اشاره به دستگیری مالک خودرو تصریح کرد: مالک خودرو مگان در اعترافاتشگفت بامداد روز شنبه از دیوار وارد پارکینگ این منزل شده و اقدام به تخریب قفل موتورسیکلت کرده است و آن را با پیکان وانت به یک انبار در شهرک اندیشه منتقل کرده است. نفر اول این باند یعنی مالک خودرو مگان مغز متفکر گروه بوده و موتورسیکلت‌های سنگین را شناسایی کرده و با همدستانش نسبت به سرقت این موتورسیکلت‌ها اقدام می‌کردند.

وی ادامه داد: نفر اول این باند ۲۹ ساله بوده و برای فروش این موتورسیکلت‌ها در فضای مجازی تبلیغ می‌کرده است. پرونده این متهم در حال بررسی‌های بیشتر است و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز