خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد خبر داد:

اعلام آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۲۸

فرصت ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 روز پنج شنبه 29 شهریور تمدید شد.

به گزارش ایلنا، شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام این خبر گفت: با عنایت به درخواست های مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام، ویرایش رشته/ محل ها یا اضافه کردن سایر گروه های آزمایشی دوره های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا ساعت 24 روز پنج شنبه 29 شهریور تمدید شد. 

وی ادامه داد: همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کرده اند، فعال شده و تا ساعت 24 جمعه 30 شهریور ادامه خواهد داشت.این ویرایش شامل کلیه دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط یک نوبت امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل گردد ترتیب اثر داده نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز