خبرگزاری کار ایران

سند همکاری شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران امضا شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۷۹۴

سند همکاری‌های مشترک بین اداره کل سلامت شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران امضا شد.

به گزارش ایلنا، زینب نصیری مدیرکل سلامت شهرداری تهران درباره این سند همکاری گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های سلامت در مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح شهر تهران همچنین زیرساخت‌های موجود در شهرداری تهران به منظور بهره‌مندی بهینه و هم‌افزایی در برنامه‌ها، فعالیت و سیاستگذاری در راستای ارتقای سلامت شهروندان سند همکاری مشترک بین اداره کل سلامت شهرداری تهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور مدیران سلامت مناطق تحت پوشش و مدیران مراکز سلامت جامعه در محل دانشگاه تهران امضا شد.

وی این توافق را شروع رویدادی جدید در شهر تهران برای استفاده از ظرفیت‌های دوجانبه و جلوگیری از موازی‌‌‌‌کاری دانست و اظهار داشت: ما در شهر تهران مشکل برنامه و منابع نداریم بلکه باید در جهت هم‌افزایی و تعامل بین‌بخشی گام برداریم. 

عبدالرحمن رستمیان معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در این نشست تصریح کرد: خانه‌های سلامت که در دل محلات تشکیل شده‌اند بستر مناسبی برای جلب مشارکت مردم به شمار می روند که سازماندهی نیروهای داوطلب و افزایش مشارکت مردمی باعث ارتقای شاخص‌های سلامت خواهد شد.

علیرضا دلاوری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز دانشگاه و شهرداری را یک نهاد اجتماعی دانست که مسئولیت‌های اجتماعی فراوانی دارند و خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد اگر در مباحث سیاستگذاری، برنامه‌‌‌ریزی و ارائه خدمت هم‌‌‌‌افزایی داشته باشیم، خدمات بهتری به مردم ارائه خواهیم داد.

بر اساس این گزارش، قرار است این سند همکاری با سایر دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران (ایران و شهید بهشتی) نیز در جهت گشودن باب همکاری‌‌‌ها امضا شود.

دانشگاه علوم پزشکی تهران مناطق ۱۰، ۱۱، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۹ و ۲۰ شهر تهران را پوشش می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز