خبرگزاری کار ایران

محمد علیخانی:

کاهش درآمد طرح ترافیک و عدم تحقق درآمد حاصل از پارک حاشیه‌ای

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۰۴۳

معاون حمل و نقل و ترافیک در صحن شورای شهر در نطق بیش از دستور با گزارشی از نارضایتی‌های خود از معاونت حمل و نقل و ترافیک را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی (رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر) در نطق پیش از دستور خود متن یادداشت خود را که به گفته او در گزارش کمیسیون سانسور شده بود، قرائت کرد و از اعضای شورا خواست بگویند آیا سانسور این یادداشت درست بوده است یا خیر.

وی با بیان اینکه هر یک از اعضای شوراهای اسلامی می‌توانند در تمام مسائل مرتبط اظهارنظر کنند، گفت: کمیسیون عمران و حمل و نقل با دو معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت فنی و عمرانی رابطه دارد. اما مسائل اصلی با معاونت حمل و نقل ترافیک از زمان آقای پورسیدآقایی داشته است.

وی با بیان اینکه درآمدهای این حوزه محقق نشده است، گفت: هنوز یک ریال درآمد از محل پیش بینی بودجه پارک حاشیه‌ای محقق نشده است درحالی‌که قرار بود براساس بودجه سال 97 تا امروز حود 150 میلیارد تومان درآمد محقق شود.

علیخانی با بیان اینکه درآمدهای طرح ترافیک با فعالیت‌های معاونت جدید کاهش یافته و نارضایتی اقشار مخلتف را در پی داشته است، گفت:‌ براساس پیش بینی‌های ما فقط 50 درصد از بودجه مقرر شده در این حوزه محقق خواهد شد. درحالی‌که قرار بود تا پایان سال 97 از این محل 470 میلیارد تن بودجه مصوب شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر با تاکید بر اینکه معاونت حمل و نقل ترافیک نظارت کمیسیون را نپذیرفته و پاسخگو نیست، افزود: عدم همکاری این بخش با راهنمایی و رانندگی باعث شده تا سطح کنترل رفت و آمد در محدوده ترافیک کاهش یافته و کاهش چشمگیری در میزان اعمال قانون و جریمه رانندگی مشاهده شود. متاسفانه عدم تعامل در همکاری‌های میان بخشی تاثیرات منفی بسیاری در این حوزه داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز