خبرگزاری کار ایران

سامانه جدید پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۲۸

سامانه جدید پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران زیر نظر معاونت بین‌الملل و با همکاری پردیس کیش دانشگاه تهران توسط مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، این سامانه در راستای توسعه هویت بین‌الملل دانشگاه تهران و فراهم سازی بستر مناسب برای تحصیل دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه تهران به‌صورت تماما انگلیسی برای سهولت کار این دانشجویان، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

این سامانه ( http://admission.ut.ac.ir/en ) به نحوی طراحی شده که متقاضیان تمامی مراحل ثبت درخواست، ارسال مدارک را می‌توانند به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام دهند و در هر لحظه از روند پیشرفت درخواست خود آگاهی یابند.

ثبت نام در سامانه و تشکیل پروفایل کاربری( Sign up )،  امکان ثبت پیش‌نویس ( Draft ) و بازگشت برای تکمیل درخواست، امکان پیگیری مرحله به مرحله هر درخواست ( Tracking )، امکان ارسال پست الکترونیکی به کاربر بعد از تغییر هر مرحله، امکان درج چندین توصیه‌نامه در فرم ثبت نام و امکان درخواست خوابگاه همزمان با ثبت درخواست پذیرش برخی از امکانات این سامانه است.

نسخه کنونی این سامانه ویژه دوره‌های بین‌المللی که با زبان‌های غیرفارسی در دانشگاه ارائه می‌شود، پیاده‌سازی شده است.

واحدهای مختلف دانشگاه در صورت ارائه رشته‌های بین‌المللی می‌توانند با ارسال درخواست به معاونت بین‌الملل دانشگاه نسبت به بهره‌مندی از این سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز