خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران و مدیران بانکی توافق اولیه کردند؛

انتشار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه مترو

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۳۸

شهرداری تهران و مدیران بانک‌ها جهت انتشار اوراق مشارکت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه مترو به توافق اولیه رسیدند.

به گزارش ایلنا، سید محمدعلی افشانی عصر امروز در جلسه عصر امروز با مدیران بانکی گفت: همه ما در شهر تهران زندگی می‌کنیم و از مشکلات ترافیکی و آلودگی آن باخبریم. فارغ از اینکه در چه جایگاه‌هایی قرار داریم، باید دغدغه آسایش تهرانی‌ها را داشته باشیم.

وی ادامه داد: سال گذشته مدارس تهران ۲۲ روز به دلیل آلودگی تعطیل بودند و این شرایط نامطلوب آسیب زیادی به وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان این شهر تحمیل کرد. به همین دلیل باید هر چه زودتر مشکل حمل و نقل و آلودگی شهر تهران را حل کنیم تا این اتفاق امسال تکرار نشود.

شهردار تهران در حاشیه این جلسه اظهار داشت: سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده از ۳۳ درصد به ۵۰ درصد افزایش یافته است که این تحول نشاندهنده اراده دولت و مسئولان برای حل مشکلات شهرداری‌‌ها است.

در انتهای جلسه، مدیران بانک‌ها توافق کردند با تشکیل یک کنسرسیوم، اوراق مشارکت به ارزش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان چاپ و برای فروش عرضه کنند. علاوه بر این، بنا شد مسائل مالی شهرداری و بانک‌‌ها در جلسات آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز