خبرگزاری کار ایران

کشف ۷۰ کیلوگرم هروئین در جنوب پایتخت

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۵۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جنوب پایتخت خبر داد و گفت: در این عملیات ۷۰ کیلو گرم هروئین کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده گفت: در شکایت های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه چند تن از قاچاقچیان مواد مخدر در محدوده جنوب پایتخت، پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مخفیگاه متهمان در محدوده ورامین شناسایی و مشخص شد یکی از مجرمان با سابقه ضمن راه اندازی باند توزیع مواد مخدر در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت گسترده ای دارد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضائی، تیمی از ماموران این پلیس به مخفیگاه مجرم سابقه دار اعزام و پس از مدتی مراقبت موفق شدند در یک عملیات هماهنگ و منسجم متهم اصلی پرونده و ۳ همدستش را دستگیر کنند.

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان، ۷۰ کیلوگرم هروئین کشف شد، افزود: در این رابطه ۴ دستگاه خودرو سواری آنان نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان ضمن اشاره به این مطلب که پیگیری پلیس در خصوص کشف و شناسایی دیگر همدستان متهمان همچنان ادامه دارد، گفت: با اعترافات متهمان به جرایم خود و کشف مواد مخدر مذکور، پرونده تکمیل و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز