خبرگزاری کار ایران

روایت شهردار منطقه ۲ از پرونده ملک مورد مناقشه مردی که خودسوزی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۹۶

شهردار منطقه ۲ درباره پرونده فردی که امروز مقابل شهرداری خودسوزی کرد، تاکید کرد: هیچگونه اقدامی در خصوص پلمپ یا جلوگیری از فعالیت ملک موردنظر صورت نپذیرفته و صرفا اخطار قانونی به فرد موردنظر ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا، رسول کشت‌‌پور با اعلام این خبر گفت: پس از بررسی‌‌‌‌های به عمل آمده روشن شد، ملک مورد مناقشه یک خانه ویلایی دو طبقه است که فرد خودسوزی کرده مالک طبقه همکف این خانه بوده است. این فرد نسبت به تغییر کاربری و ساخت دو باب مغازه تجاری در پارکینگ ملک مزبور در سال‌‌‌‌های گذشته اقدام کرده است. شهرداری منطقه ۲ هم در سال گذشته نسبت به تنظیم صورت جلسه شورای معماری در خصوص تثبیت دو واحد تجاری در همکف مشروط به اخذ تعهد محضری از مالکین مشاعی و پاسخگویی به شاکیان احتمالی و تعهد تامین پارکینگ اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲۳ اردیبهشت سال جاری نیز یکی از مالکین مشاعی نسبت به تغییر کاربری طی نامه شماره ۱۲۵۰۷ اعتراض کرده و شهرداری متعاقبا برابر مقررات به مالک واحدهای تجاری نسبت به صدور اخطاریه مبنی بر ارایه رضایتنامه محضری از سایر ساکنین مشاعی اقدام کرده است.

شهردار منطقه ۲ افزود: سپس با ادعای وکیل فرد مورد نظر مبنی بر دارا بودن وکالت‌نامه توافق از مالک اصلی، اداره حقوقی شهرداری منطقه ۲ طی نامه شماره ۳۴۹۱۹ موزخ ۳ مرداد ماه سال جاری اعتبار وکالت‌‌نامه مزبور را استعلام می‌‌کند که در پاسخ به آن طی نامه شماره ۴۲۲۱۴ موزخ ۲۳ مرداد ۹۷ انقضای وکالت‌‌نامه مزبور به علت فوت موکل اعلام می‌شود.

همچنین معاونت شهرسازی این منطقه طی نامه شماره ۴۵۸۹۵ مورخ اول شهریور ۹۷ به شهردار ناحیه ۹ اعلام می‌‌کند نظر به اینکه ذینفعان ملک تاکنون نسبت به اخذ اجازه نامه نسبت به بهره‌‌برداری از طبقه همکف اقدام نکرده‌‌اند، هرگونه بهره‌‌برداری از طبقه همکف بدون مجوز اعلام شده و ناحیه مربوطه نیز صرفا نسبت به صدور اخطار اقدام می‌‌کند.

گفتنی است پیگیری جزئیات این پرونده در سایر بخش‌های ذیربط شهرداری تهران در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز