خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

نتایج کارشناسی ارشد فردا صبح اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۹۲۲

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته فردا اعلام می‌شود.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام خبر اسامی پذیرفته‌‌‌‌‌‌شدگان کارشناسی ارشد ناپیوسته به خبرنگار ایلنا گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی پذیرفته‌‌‌‌‌‌‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ فردا دوشنبه ۱۳ شهریور ماه سال ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در شش گروه آموزشی و ۱۳۲ کدرشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد تعداد ۷۳۵ هزار و ۷۴۳ نفر ثبت‌‌‌‌نام کرده‌‌‌‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: از تعداد ۷۳۶ هزار و ۳۸۷ داوطلب ثبت‌‌‌‌نام‌‌کننده در آزمون ورودی دوره‌‌‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷، تعداد ۵۷۵ هزار و شش نفر در جلسه آزمون حاضر بودند و تعداد ۱۸۱ هزار و ۳۸۱ نفر غایب بودند.

به گزارش ایلنا، از این تعداد، ۳۶۴ هزار و ۴۷۸ نفر زن و ۳۷۱ هزار و ۲۶۵ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۹.۵۴ درصد داوطلبان زن و ۵۰.۴۶ درصد داوطلبان مرد هستند. ظرفیت پذیرش در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۱۵۵ هزار نفر اعلام شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز