خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

۵۰۰۰ دوچرخه اشتراکی روز سه شنبه وارد پایتخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۰۱

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نسل جدیدی از دوچرخه‌های اشتراکی روز سه شنبه رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن پورسید آقایی (معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) امروز در حاشیه جلسه شورای شهر با اشاره به تصویب یک فوریت لایحه ساماندهی آژانس‌ها خودروهای حمل بار در جمع خبرنگاران گفت: در گذشته مصوباتی در خصوص ساماندهی جداگانه اینها وجود داشت، اما اکنون در این لایحه ساماندهی و طرح ترافیک  به هم متصل می‌شوند، بر این اساس آژانس‌ها و وانت بارها باید برای استفاده از تخفیف در پرداخت عوارض، سفرهای خود را در سامانه ثبت کنند.

معاون شهردار با اشاره اینکه شاهد هستیم که برخی افرادی از طرح ترافیک آژانس‌ها استفاده می‌کنند که حتی یک روز هم در آژانس‌ کار نکرده‌اند، افزود:‌ با اجرای این طرح که تنها یک فوریت آن به تصویب رسیده، این مشکل حل می‌شود، چرا که باید حداقل سه سفر در روز را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه از روز سه شنبه 5000 دوچرخه اشتراکی وارد پایتخت می‌شود، گفت: نسل جدیدی از دوچرخه‌های اشتراکی روز سه شنبه رونمایی می‌شود که افراد می‌توانند از این دوچرخه‌ها استفاده کرده و بعد از اتمام سفر دوچرخه را در هر خیابانی رها کنند.

پورسیدآقایی در خصوص ترافیک ابتدای مهر ماه در پی تردد کامیون‌های حامل مواد غذایی، تصریح کرد: در دو هفته ابتدای مهر ماه تردد کامیون‌های توزیع کالا در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک از ساعت 6 تا 10 صبح ممنوع است و در حال تدوین مابقی اقدامات ضدترافیکی مهرماه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز