خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد حبیب‌زاده برای تشکیل کمیته‌ای در شهرداری جهت بازنگری دستمزدها در شش ماهه دوم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۲۵

افشین حیبب‌زاده گفت: شهرداری تهران کمیته‌ای را درباره معیشت حقوق‌بگیران تشکیل دهد و به بازنگری دستمزدها در شش ماهه دوم سالجاری بپردازد. این موضوع در مورد کارگرانی که حداقل بگیر هستند و مبلغ بسیار کمی را دریافت می‌کنند، باید مورد توجه جدی‌تر قرار گیرد.

به گزار خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در تذکری با اشاره به شرایط اقتصادی و کاهش ارزش ریال گفت: در شرایط فعلی معیشت حقوق بگیران به ویژه حداقل بگیران با خطر جدی مواجه شده است.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم شهرداری تهران کمیته‌ای را در این باره تشکیل دهد و به بازنگری دستمزدها در شش ماهه دوم سالجاری بپردازد. این موضوع در مورد کارگرانی که حداقل بگیر هستند و مبلغ بسیار کمی را دریافت می‌کنند باید مورد توجه جدی‌تر قرار گیرد چراکه معیشت انها را نیز با خطر جدی مواجه کرده است.

وی به مساله کارگران طرف قرارداد با پیمانکاران شهرداری اشاره کرد و گفت: اگرچه ما نمی‌توانیم در مورد این کارگران برای پیمانکاران تعیین تکلیف کنیم اما پیشنهادم این است که این موضوع را هم در این کمیته مورد بررسی قرار داده و با دعوت پیمانکاران، توصیه‌های لازم را به انها کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز