خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان حفاظت محیط زیست در «هفته دولت»

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۳۶

سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت هفته دولت بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

اولین دهه پیروزی انقلاب اسلامی، پر فراز و نشیب بود، استکبار جهانی با بکارگیری عوامل سر سپرده و با هدف انحراف آموزه های انقلاب اسلامی، به هر سناریو و ترفندی در براندازی روند رو به رشد آن، به ترور بسیاری از دلاوران و خدمت گزاران انقلاب اسلامی مبادرت نموده از جمله، ترورهای غم انگیز، بمب گذاری در جلسه حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست وزیری بوده است.

 هفته دولت به حرمت دو یار صدیق و همسنگر شهیدان دولت، رجایی و باهنر نام گذاری شده است. این زمان، فرصت مناسبی برای تجدید آرمان ها و اهداف والایی است که سنگ بنای استقرار نظام مردمی را از درون بر اوراق زرین تاریخ انقلاب ایران اسلامی ثبت کرد.

هر سال دوم تا هشتم شهریور بزرگداشت هفته دولت بسیار ضروری و مغتنم است تا مسیر دشوار پیش روی دولت های برآمده از انقلاب اسلامی تداعی ، مجاهدت های آنان به تصویر کشیده شود.

هنوز هم آتش کینه استثمارگران جهانی در تسلیم و نابودی این مرز و بوم فروکش ننموده است . مانند گذشته با دولت های اجیر شده و دست نشانده، کشور عزیز ما را به تحریم و تهدید نشانه می‌گیرند.

شایسته است با تأسی به این دو اسوه شهادت،رجایی و باهنر، با ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودها، منویات و نصایح تسلیم ناپذیر مقام معظم رهبری در مقابل این تاریک اندیشان جهانی ایستادگی شود، و به پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی و رفاه و سربلندی مردم شریف و صبور ایران عزمی راسخ و تلاشی مضاعف اتخاذ شود، تا چرخ دنده های توسعه پایدار و آبادانی کشور با تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و برنامه ریزی شتاب گرفته، و با استفاده اقدامات موثر، از این وضعیت حادث شده اقتصادی در کشور که به صورت آشکار و پنهان از استکبار جهانی و عوامل خود فروخته درونی کشور (ستون پنجم) ناشی می‌شود، با عزت و سربلندی به در آییم .

سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بزرگداشت و تبریک هفته دولت، به عنوان عضوی در مجموعه دولت و با الهام از اصل پنجاهم قانون اساسی و ابلاغیه محیط زیستی صادره از جانب مقام معظم رهبری، تمامی مساعی و تلاش خود را به کار بسته است، تا با تفکر پیش از عمل، همراه و همسوی دولت خدمتگزار تدبیر و امید حرکت نموده و در حوزه حفظ و صیانت از محیط زیست کشور رهین توفیق گردد.

از آنجایی که طبق اصل پنجاهم قانون اساسی، حفظ محیط زیست یک وظیفه عمومی و برای همه حیاتی است، ضمن استمداد همیاری از اقشار محترم و مختلف جامعه، حمایت و توجه ویژه مسئولین و دولت مردان هم مورد استدعاست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز