خبرگزاری کار ایران

افشانی در جمع خبرنگاران:

امیدواریم ۱۴ هزار میلیارد تومان از بودجه شهرداری را محقق کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۲۸۴

شهردار تهران گفت: در حال حاضر 58 درصد از بودجه محقق شده است.و درآمد غیرنقدی در شهرداری تهران بیش از 150 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی افشانی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق 50 درصد از بودجه در 6 ماهه اول سال گفت: امیدواریم بتوانیم از کل 17 هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری ۱۴ هزار میلیارد تومان آن را محقق کنیم.

شهردار تهران افزود: در حال حاضر 58 درصد از بودجه محقق شده است.و درآمد غیرنقدی در شهرداری تهران بیش از 150 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که روند پرداخت بدهی‌های شهرداری تهران در چه مرحله‌ای قرار دارد، افزود: بدهی پیمانکاران بسیار بالاست اما بدهی‌ پیمانکاران خود به صورت روزنامه پرداخت می‌شود.

افشانی در خصوص میزان تحقق پذیری بودجه سال جاری شهرداری تصریح کرد تلاش خود را خواهیم کرد تا این 55 درصد را به 80 درصد برسانیم.

شهردار با بیان اینکه جلسات و پیگیری‌های فراوانی با بانک مرکزی و بانک شهر صورت گرفت، افزود: در هفته آینده 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تکمیل خطوط 6 و 7 مترو منتشر خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده 100 نیز تصریح کرد: سازندگان املاک باید دقت داشته باشند که نخواهند توانست هر جور که می‌خواهند ساخت و ساز کنند و بعد در کمیسیون ماده 100 جریمه دهند.

افشانی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تحقق‌پذیری بودجه را به 80 درصد خواهیم رساند.

محمدعلی افشانی با بیان اینکه میزان تقق‌پذیری بودجه در حال حاضر 55 درصد است، گفت: تلاش خواهیم کرد این میزان تحقق‌پذیری را به 80 درصد برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز