خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

ما امانتدار و قدرشناس مردم هستیم/انتقاد با هر انگیزه و منظری برای ما هدیه است

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۱۹۰

رئیس شورای شهر با بیان اینکه شورا تمام توان خود را در این یک سال خرج کرده اما از عملکرد شورای پنجم دفاع می‌کند، در آستانه یکسالگی آن گفت: ما امانتدار و قدرشناس مردم هستیم و انتقاد با هر انگیزه و منظری برای ما هدیه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در ابتدای جلسه عنوان شورای پنجم را، شورای مردم خوانده و گفت: در آستانه یکسالگی از شورای پنجم قرار داریم  و این عبارت از آنجا وصف مناسبی محسوب می‌شود که بالاترین مشارکت مردم در تاریخ ایران در انتخابات شورای گذشته رقم خورد. به همین دلیل مسئولیت سنگینی بر دوش ما است.

هاشمی در ادامه افزود: ما امانتدار قدرشناس مردم هستیم و به غیر از من که عذر قصور و تقصیر به درگاه ملت دارم، باقی همکارانم تمام یک سال گذشته وقت خود را صرف خدمت به مردم کردند.

رئیس شورای شهر، شورای پنجم را شورای یکدست و یک‌ دل دانسته و افزود: در این یک سال 80 جسه علنی، 60 جلسه هم اندیشی، 500 جلسه کمیسیون تخصصی و صدها بازدید داشتیم و شرح کامل آن به زودی در دسترس اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

وی؛ شهردار را بازوی اجرایی مدیریت شهری دانسته و افزود: شهردار سابق پس از هفت ماه ناگزیر به استعفا شد و انتصاب سرپرست و شهردار جدید موجب شد سه بار در این عرصه تغییر رخ دهد. در نتیجه با توجه به شرایط اقتصادی ویژه کشور و رکود در صنعت ساختمان تحول به میزان مورد انتظار محقق نشده و خارج از توان و اراده شورای پنجم است.

رئیس شورای شهر از ارائه دیدگاه‌ها و نظرات ارزشمند منتقدین قدردانی کرده و گفت: ما عمیقاً اعتقاد داریم نقد سازنده و کارشناسی از هر منظری هدیه و حمایت است و عزیزانی که با هر انگیزه‌ای اقدام به نقد شورای پنجم می‌کنند ما را مرهون به لطف و محبت خویش ساخته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز