خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی:

شهرداری در منع به‌کارگیری بازنشستگان پیشقدم باشد/تحقیر عضو شورا توسط معاون شهردار

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۰۰

رئیس شورای شهر با تشکر از مجلس برای تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و جوان‌گرایی افزود: امیدوار هستیم شهردار در اجرای این قانون پیشگام بوده و میانگین سن مدیران شهری در یک روند شایسته‌سالارانه به صورت محسوس کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در جریان هفتادونهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این جلسه آخرین جلسه شورای شهر پیش از آغاز تعطیلات شوراست، گفت: در ابتدا تصادف در بزرگراه بابایی که منجر به کشته شدن پنج نفر از پارکبانان شهرداری شده را تسلیت می‌گویم.

وی برای خانواده قربانیان آرزوی بردباری کرده و گفت: امیدواریم با پایبندی شهروندان به مقررات و قوانین و برخورد قاطع مسوولان دیگر شاهد داغدار شدن خانواده‌های عزیزان زحمت‌کش پارکبان نباشیم.

رئیس شورای شهر با تشکر از مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و جوان‌گرایی افزود: امیدوار هستیم شهردار در اجرای این قانون پیشگام بوده و میانگین سن مدیران شهری در یک روند شایسته‌سالارانه به صورت محسوس کاهش یابد.

رئیس شورای شهر در ادامه با اشاره به تذکر هفته پیش علیخانی عضو شورای شهر به محسن پورسیدآقایی (معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری) افزود: پاسخ ایشان تمسخرآمیز و توهین‌آمیز بود هرچند ایشان دیروز به شورای شهر آمدند و معذرت خواستند.

رئیس شورای شهر ضمن تشکر از علیخانی که در این مدت سکوت کردند، افزود: در جلسه هم‌اندیشی صبح قرار شد ایشان دیگر نطق خود را ایراد نکنند. با این حال در نوع پاسخگویی معاون حمل و نقل ترافیک استهزاء وجود داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز