خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه مطرح کرد:

پیگیری مترو برای رفع نواقص هواسازهای برخی از ایستگاه‌های خط ۳

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۵۴۰

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تاکید کرد: در سنوات گذشته برخی ایستگاه‌های خط ۳ بدون هواساز به بهره‌برداری رسید، اما در حال پیگیری هستیم تا با نصب هواساز مشکل این خط را برطرف کنیم.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه هواسازهای پر قدرت مترو، سازه‌‌‌های مهمی هستند که چه در بحث ایمنی مسافران و چه در بحث کیفیت هوای داخل ایستگاه‌‌‌‌ها و خطوط مترو، بسیار مؤثرند، گفت: هواساز برخی از ایستگاه‌‌‌های خط ۳ راه‌‌‌اندازی نشده است؛ اما پیگیر رفع نقص هواسازهای خط ۳ مترو هستیم و سعی می‌‌‌کنیم بهترین خدمات را ارایه دهیم.

وی اضافه کرد: ارتقای سطح خدمات موجود و حفظ آن بسیار هزینه دارد و سعی می‌‌کنیم بهترین خدمات را ارایه دهیم؛ چرا که نواقص اتفاقی، موجب نارضایتی می‌‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: در شرکت بهره‌‌‌برداری متروی تهران و حومه به صورت جدی پیگیر رفع نواقص هستیم و شهروندان و مسافران محترم نیز در صورت برخورد با هر مشکلی می‌‌‌‌‌‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷، سامانه تلفن گویا به شماره ۶-۸۸۷۴۰۱۶۳ و ارسال ایمیل به آدرس info.metro@tehran.ir پیام‌‌‌ها، پیشنهادات و انتقادهای خود را بیان کنند و با کمال میل پذیرای شنیدن انتقادات هستیم؛ چراکه هدف و وظیفه ما تکریم مسافران است نه انکار نواقص و کاستی‌‌‌‌‌ها.

نوبخت با تاکید بر خدمات‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسانی مطلوب، ایمن، سریع به شهروندان و مسافران اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم و ارائه خدمات مناسب در سطح شهر به شهروندان از اصلی‌‌‌ترین اهداف مترو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز