خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مترو اعلام کرد:

تغییر ساعت فعالیت خط ۵ متروی تهران و حومه از روز شنبه

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۷۹

مدیرعامل شرکت بهره‌‌‌برداری متروی تهران و حومه تاکید کرد: خط ۵ متروی تهران و حومه از روز شنبه ۶ مرداد ۹۷ از ساعت ۴:۴۵ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه از شانزدهم تیرماه و با تغییر ساعت کار براساس بخشنامه استانداری تهران، شرکت بهره‌‌‌برداری متروی تهران و حومه نیز ساعات فعالیت خطوط خود را تغییر داده است، گفت: با توجه به اینکه اکنون ساعات ادارات نیم ساعت تغییر کرده و ساعت کاری از ۶:۳۰ صبح آغاز می شود، ساعت فعالیت خط ۵ متروی تهران و حومه هم از روز شنبه تغییر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از صبح روز شنبه ۶ مرداد ۹۷ اولین قطار خط ۵ متروی تهران و حومه از سمت گلشهر به تهران، ساعت ۴:۴۵ صبح حرکت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: فعالیت خط یک، دو، سه، چهار و هفت متروی تهران همانند روزهای قبل از ساعت ۵ صبح آغاز می شود.

نوبخت با بیان اینکه سرویس دهی خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: برنامه حرکت قطارها با ساعات جدید کاری تطبیق پیدا کرده و فاصله اعزام قطار در زمان های پرتردد کاهش یافته است.

وی افزود: این تغییر ساعت به منظور رفاه حال بیشتر کارکنان ادارات تا ۱۹ مرداد ماه ۹۷ اعمال می‌شود و پس از آن زمان فعالیت متروی تهران و حومه به حالت عادی خود باز می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز