خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

ساخت انسان فرهنگی یکی از ضرورت‌های امروز جامعه است

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۴۳۱

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور مطرح کرد:افزایش سرمایه فرهنگی به معنای افزایش اقتدار و عزت نفس در جامعه است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا فولادوند  ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: باعث افتخار است که اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری، میزبان شما دانش آموزان منتخب و همکاران و مربیان است و امیدواریم این دوره برای شما دانش آموزان هنرمند و خلاق، مفید  و موثر واقع شود.

 وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص پرداختن به مسائل فرهنگی گفت: ساخت انسان فرهنگی یکی از ضرورت های امروز جامعه است و رسالت اصلی آموزش و پرورش، تربیت و پرورش و انتقال هنر و فرهنگ میان نسل ها است و اگر به ابعاد فرهنگی در مدارس پرداخته نشود، نابسامانی هایی در حوزه های فرهنگی، سیاسی و  اجتماعی کشور خواهیم داشت.

 فولادوند در ادامه افزود:معلم می تواند منشأ توانمند طراحی برنامه های هنری فرهنگی و تربیت سرمایه فرهنگی کشور باشدوافزایش سرمایه فرهنگی به معنای افزایش اقتدار و عزت نفس در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران پرداختن به برنامه های فرهنگی و هنری در مدارس را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با تشویق  دانش آموزان به انجام فعالیت های فرهنگی و هنری می توان به نتایج خوبی همچون نشاط و امید در جامعه، افزایش سرانه مطالعه وکتاب خوانی و بهره گیری از فضاهای فرهنگی دست پیدا کرد.

وی در ادامه گفت؛ در این جشنواره دانش آموزان ضمن رقابت ها به آموزش مهارت ها می پردازند و بر دانش فرهنگی و هنری خود خواهند افزود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز