خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران:

پروژه‌ای "هزار و یک شهر" چند مدعی پیدا کرده است/انعقاد پروژه‌های مشارکتی در مناطق پس از تایید رسمی اسناد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۹۳۵

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه انعقاد پروژه‌های مشارکتی در مناطق پس از تایید رسمی اسناد مربوط خواهد بود، گفت: از این تاریخ هیچ پروژه‌ی مشارکتی در شهرداری‌های مناطق و سازمان ها منعقد نخواهد شد مگر آنکه وضعیت سند آن مشخص باشد.

به گزارش ایلنا، زریر نگین تاجی (سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران) که در شورای معاونین مالی شهرداری‌های مناطق سخن می‌گفت، با بیان این مطلب گفت: وضعیت برخی پروژه‌ها به گونه‌ای است که اگر به عقب برمی‌گشتیم عدم سرمایه گذاری در پروژه های مشارکتی بمثابه مدیریت هزینه بود.

وی ادامه داد: امروزه  پروژه‌ای مانند هزار و یک شهر چند مدعی پیدا کرده  در حالی که شهرداری تهران در آن میلیارد‌ها تومان هزینه کرده است. لذا تا زمانی که وضعیت سند یک پروژه مشخص نباشد هیچ پروژه ی مشارکتی منعقد نخواهد شد.

سرپرست معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین اظهار داشت: اگر قرار شد پروژه‌ای مشارکتی منعقد شود باید با نظارت اداره کل حقوقی باشد و مضاف بر آن باید سهم وظایف مناطق، سازمان املاک و سازمان سرمایه گذاری نیز مشخص شود.

نگین تاجی ادامه داد: در این پروژه ها باید منافع سرمایه گذاران نیز مورد توجه قرار گیرد و آنان مورد تکریم قرار گیرند، نباید این اندیشه در اذهان متبادر شود که شهرداری در این پروژه ها فقط به دنبال منافع خود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بستر ها برای درآمد زایی در همه مناطق یکسان است و این تلاش مدیران است که می‌بایست اعتبارات پیش بینی شده را محقق کند.

سرپرست معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی گفت: در تعیین میزان  بدهی و طلب از سازمان  تامین اجتماعی باید دقت و شفافیت ملاک عمل باشد و مناطق شهرداری باید در خصوص آمارهای مربوط به بیمه و مالیات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی شهرداری تهران بررسی پروژه های مشارکتی و تحقق اعتبارات پیش بینی شده در سطح مناطق از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز