خبرگزاری کار ایران

اختصاص۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و شروع پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۲۶۴

همزمان با سفر محمدتقی نظرپور (معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) به دانشگاه محقق اردبیلی، ۳۰۰ میلیارد ریال اختصاص۳۰۰ میلیارد ریال از طرف وزارت علوم و استانداری اردبیل به دانشگاه محقق اردبیلی برای تکمیل و شروع پروژه‌های عمرانی جدید در طی دوسال اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به اردبیل اظهار داشت: باتوجه به نبود استخر در دانشگاه محقق اردبیلی با وجود رشته تحصیلی تربیت بدنی، لزوم احداث استخر در این دانشگاه احساس می‌شود.

وی افزود: با ایجاد استخر در این دانشگاه، علاوه بر دانشجویان رشته تربیت بدنی برای گذراندن دروس خود، دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه هم می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

نظرپور تصریح کرد: نیمی ازهزینه ساخت استخر دانشگاه و همچنین نیمی از هزینه شروع عملیات احداث ساختمان جدید دانشکده فنی و مهندسی را وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تامین اعتبار می‌کند و دیگر هزینه‌های این پروژه‌ها را هم استانداری اردبیل تامین اعتبار خواهد کرد.

اکبر بهنامجو (استاندار اردبیل) نیز در سخنانی گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال مورد توافق با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشگاه محقق اردبیلی طی سال جاری و سال آینده تامین اعتبار می‌شود.

وی افزود: مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی بر اساس صلاحدید خود این اعتبارات را در پروژه‌های مدنظر خود هزینه خواهد کرد.

همچنین در نشستی با حضور اکبر بهنامجو (استاندار اردبیل)، محمدتقی نظرپور (معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، عزیز حبیبی ینگجه (رئیس دانشگاه محقق اردبیلی)، توافقات اولیه دراین زمینه انجام پروژه‌های عمرانی مورد نظر این دانشگاه انجام گرفت و صورتجلسه‌ای به امضای طرفین رسید.

براساس این توافق مقرر شد در سال جاری مبلغ ۶۰ میلیارد ریال توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ۶۰ میلیارد ریال هم توسط استانداری اردبیل برای توسعه فعالیت‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی تامین اعتبار شود.

همچنین مطابق این صورتجلسه مقرر شد در سال ۹۸، مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال جهت توسعه فعالیت‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی به صورت مشترک توسط وزارت علوم و استانداری اردبیل از محل منابع بودجه ۹۸ این دو مجموعه تامین اعتبار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز