خبرگزاری کار ایران

دو کشته و زخمی بر اثر برخورد دو نیسان

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۲۶۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته و زخمی شدن دو نفر بر اثر برخورد دو نیسان در بزرگراه آزادگان خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 6:42 صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران – ساوه بعد از عوارضی آخر نرسیده به بزرگراه آزادگان به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام می‌شود، ادامه داد: در محل حادثه یک دستگاه خودروی نیسان که بار شیر حمل می‌کرد در حالی که در کنار بزرگراه به دلیل نامشخصی متوقف شده بود و راننده در داخل آن حضور داشت به یکباره با یک دستگاه خودروی نیسان دیگری برخورد می‌کند. نیسان دوم که با نیسان متوقف شده در کنار بزرگراه برخورد کرده بود خالی از بار بود. بر اثر این حادثه فردی که به عنوان راننده در خودروی پارک شده وجود داشت و حدودا 40 ساله بود در خودرو محبوس می‌شود و آتش‌نشانان به سرعت آن فرد را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد:‌ متاسفانه پس از معاینات لازم توسط نیروهای اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است. همچنین راننده خودروی دوم نیز شدیدا دچار مصدومیت شده و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد. محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و این عملیات در ساعت 7:21 دقیقه به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز