خبرگزاری کار ایران

سازمان آتش‌نشانی مطرح کرد:

نجات ۱۱ شهروند از میان آتش و دود در ساختمان قدیمی

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۱۶۰

معاون منطقه شش عملیات سازمان آتش‌نشانی تاکید کرد: آتش سوزی خانه قدیمی ساز در میدان امام حسین(ع) با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و ۱۱ شهروند از میان دود گرفتگی نجات یافتند.

به گزارش ایلنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی قدیمی‌‌‌‌ساز، آتش‌‌‌‌‌نشانان ایستگاه ۱۲۰ و ۲ به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی از ایستگاه ۷۱ ۱۰، با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌‌‌‌نشانی تهران، ساعت ۱۲:۴۰ امروز خود را به میدان امام حسین(ع) خیابان ایرانمهر کوچه عسگری رساندند.

مهدی حقی معاونت منطقه شش عملیات در این باره گفت: یک منزل مسکونی سه طبقه قدیمی‌‌‌‌ساز که هر طبقه آن حدود ۶۰ متر مربع بود، دچار آتش‌‌‌‌سوزی شده و دود حاصل از آن، ساختمان را در بر گرفته بود و ۱۱ نفر از ساکنین داخل دود ناشی از آن گرفتار شده بودند.

وی افزود: آتش‌‌‌نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله‌‌‌های آبرسانی، خود را به کانون آتش‌‌‌‌‌سوزی در طبقه همکف رساندند و در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن شعله‌‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

معاون عملیات منطقه شش با اعلام به اینکه نیروهای عملیاتی با سرعت عمل خود از سرایت آتش به قسمت‌‌‌های دیگر طبقات جلوگیری کردند، اظهار داشت: همزمان گروه دوم از آتش‌‌‌نشانان برای نجات محبوسین احتمالی به جستجو در طبقات و واحد‌ها پرداختند و ۹ نفر از افرادی که در طبقات در میان دود بودند از ساختمان خارج کردند.

حقی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت بروز این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش‌‌‌نشانی است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز