خبرگزاری کار ایران

نجات معجزه آسای بانوی باردار و فرزندش از میان دود و آتش

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۹۴۵

آتش سوزی منزل مسکونی در صالح‌آباد با نجات بانوی باردار و فرزند خردسالش به خیر گذشت.

به گزارش ایلنا، در پی بروز حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی یک طبقه و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۳:۵۹ روز پنجشنبه آتش نشانان ایستگاه ۳۵ و تیم نجات ۶ را به صالح آباد غربی خیابان کلهر کوچه موسوی اعزام کرد.

احمد علی زارع تیموری افسر آماده منطقه ۷ عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک منزل مسکونی یک طبقه دیده می شد که مقداری لوازم و اثاثیه منزل در حیاط و ورودی ساختمان بر روی هم انباشته شده بود.

وی ادامه داد: شعله های سرکش آتش حیاط و یک دستگاه خودروی سواری پراید را در برگرفته و هر لحظه بر شدت آن افزوده می شد.

وی افزود: بنا به اظهار اهالی محل، دو نفر از ساکن خانه در میان دود و آتش محبوس شده بودند که آتش نشانان به سرعت ایمن سازی های لازم را انجام دادند و ضمن قطع برق و گاز محل، همزمان با استفاده از یک رشته لوله آبدهی مهار آتش را آغاز کردند و با همکاری نیروی نجات با استفاده از تجهیزات انفرادی کامل اقدام به جستجوی کامل ساختمان نمودند.

تیموری خاطر نشان کرد: آتش نشانان موفق شدند دو نفراز ساکنین را که خانمی باردار از تبعه افغانستان و فرزند ۴ ساله اش را که دچار دود گرفتگی شدید شده بودند را از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی و لکه گیری کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی داده و به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز