خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

پلیس سازمانی، مشارکت‌جو و مشارکت‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۳۰

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه نتیجه ارزیابی توان عملیاتی استان آذربایجان غربی به بهترین وضع ممکن بود گفت: پلیس سازمانی مشارکت جو و مشارکت پذیر است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی" رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جمع کارکنان انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نتیجه ارزیابی توان عملیاتی استان آذربایجان غربی به بهترین وضع ممکن بود، گفت: پلیس سازمان بسیار ارزشمندی است و بهره مند از فناوری های نوین، با حداکثر مشارکت جویی و مشارکت پذیری است و مقام معظم رهبری نیز از عملکرد پلیس بارها اعلام رضایت کرده اند.

وی افزود: بیش از 80 درصد از دارایی های هر سازمانی را نیروی انسانی آن تشکیل می دهد لذا باید هم در گزینش و هم در نگهداشت آنان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

همچنین وی با اشاره به اینکه انسان طبق تعالیم اسلامی موجودی ارزشمند است، گفت: یکی از ویژگی های بارز انسان این است که توسط خداوند متعال تکریم و خلیفه خود بر روی زمین قرار گرفته است اما در مقابلش یک وظیفه و مسئولیت ویژه دارد و آن عبادت و بندگی خداست .

این مقام مسئول تأمین امنیت را مستلزم یک عمل آگاهانه، جمعی و مشارکت همگانی در تعامل با نیروهای تامین کننده نظم و امنیت اجتماعی دانست و اظهار کرد: هیچ عنصری برای پیشرفت، توسعه و تکامل یک جامعه و شکوفایی استعدادها مهم تر از عنصر امنیت و آرامش نبوده و توسعه اجتماعی، خلاقیت و فعالیت ارزشمند بدون امنیت، امکانپذیر نیست.

سردار شرفی افزود: امنیت اجتماعی در جوامع، ناشی از استمرار وجود ارزش های فرهنگی چون فرآیند اجتماعی شدن نظم، وفاق و همکاری اجتماعی و استفاده بهینه از فرصت ها و ارتقاء سطح زندگی اجتماعی است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی صیانت به منظور به حداقل رساندن جرایم پرسنل در ناجا خاطرنشان کرد: از سال 1392 تا کنون، جرایم پرسنل بسیار کاهش یافته است هر جرمی که واقع می شود دلایلی دارد من جمله ضعف فرماندهی، ضعف شناختی، عقیدتی و ... که باید نیت الهی را در امور سرلوحه خود قرار دهیم چرا که امروزه ایران اسلامی با پایداری، استقلال و هویت‌ جویی آرمان گرایانه متاثر از اندیشه دینی با هدایت رهبر معظم انقلاب‌ در حال پیمودن مسیر رشد و تعالی است و این مطالب نشان از آن دارد که امنیت ملی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران بی تاثیر از اندیشه الهی نیست و اوج و بالندگی آن نیز در گرو نقش آفرینی بیشتر دین در آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز