خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

تشکیل 46 پرونده در رابطه با قاچاق کالا/تا امروز یک متکدی خارجی تحویل پلیس نداده‌اند

کد خبر : ۶۵۰۷۰۹

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 800 سارق، مالخر، قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح رعد 13 پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: از طریق 310 حکم قضائی به 310 مخفیگاه سارقان و مالخرها ورود پیدا کرده‌ایم که در نهایت 472 مالخر و سارق دستگیر شدند. این سارقان در 23 باند بودند که اقدام به سرقت می‌کردند و در نهایت به 685 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت اموال سرقتی مکشوفه را 117 دستگاه خودرو و 88 دستگاه موتورسیکلت اعلام کرد.

او افزود: هشت قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری و 48 قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شده است. ارزش اموال مسروقه مکشوفه 3.5 میلیارد تومان بوده است.

سردار رحیمی با اشاره به شناسایی یک ساختمان سه طبقه که در آن مواد خوراکی احتکار شده بود، گفت: در این ساختمان مواد غذایی قاچاق احتکار شده بود و مالک این ساختمان فرد سابقه‌داری است که پیشتر در این حوزه سابقه دستگیری دارد.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به کشف 80 کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح رعد 13 گفت: یک باند تهیه و توزیع شیشه با تجهیزات و یک باند چهار نفره گراس در این طرح شناسایی و منهدم شده است.

او افزود: 287 خرده‌فروش در پوشش 15 باند کار توزیع مواد را برعهده داشتند که در این خصوص 220 پرونده تشکیل شده است. همچنین 11 هزار سی‌دی مستهجن ضبط و 39 پرونده در این خصوص تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه 46 پرونده در رابطه با قاچاق کالا تشکیل شده و 28 قاچاقچی در این زمینه دستگیر شده‌اند، گفت: بیشتر مواد کشف شده قاچاق، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به ارزش چهار میلیارد تومان بوده است.

سردار رحیمی در رابطه با جمع‌آوری متکدیان چهارراه‌ها گفت: شهرداری باید برخورد لازم را انجام دهد اما اینکه گفته می‌شود 70 درصد متکدیان خارجی هستند را تایید نمی‌کنم.

سردار رحیمی تاکید کرد که از ابتدای سال تاکنون یک نفر خارجی هم تحویل آنها نشده و بحث اینکه متکدیان خارجی هستند درست نیست.

فرمانده انتظامی پایتخت به این نکته اشاره کرد که اگر متکدی خارجی جمع‌آوری شود باید به پلیس تحویل داده و پلیس آنها را به اردوگاه تحویل دهد تا برای طرد آنها اقدام شود اما تا به امروز یک نفر خارجی هم تحویل پلیس داده نشده است.

تشکیل 46 پرونده در رابطه با قاچاق کالا/تا امروز یک متکدی خارجی تحویل پلیس نداده‌اند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز