خبرگزاری کار ایران

وقوع ۴ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۳۷

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وقوع ۴ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مؤمنی در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۴ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم.در این حوادث متاسفانه ۳ نفر از شهروندان به صورت عابر پیاده و ۱ نفر نیز راننده موتورسیکلت در اثر تصادف در محل فوت شدند.

مومنی اظهار داشت: تصادف اول در ساعت ۵:۱۵ دقیقه بعدازظهر روز  شنبه در مسیر غرب به شرق  بزرگرراه شهید همت مقابل بوستان جوانمردان یکدستگاه سواری L۹۰ با عابر پیاده که در حال تردد از عرض بزرگراه بوده برخورد می نماید و در اثر شدت ضربه متاسفانه عابر پیاده در محل فوت می‌شود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تصادف دوم ساعت ۹:۱۵ دقیقه صبح روز دوشنبه در باقرشهر جاده قمصر سواری  پژو با عابر پیاده که با چرخ دستی در حال تردد بوده برخورد و متاسفانه در این حادثه بر اثر شدت ضربه وارده عابر پیاده فوت می‌شود.

سرهنگ مومنی در تشریح این دو تصادف به عابرین پیاده توصیه کرد: در هنگام عبور از عرض خیابان و بزرگراه حتما از پلهای هوائی در نزدیکترین محل ویا از گذرگاه های عابر پیاده و محلهای خط کشی شده جهت عبور و تردد استفاده کنند و از  توقف در محورهای بزرگراهی خوداری نموده و در هنگام حرکت به موازات وسایل نقلیه حتما از پیاده رو استفاده کنند.

وی درباره سومین تصادف منجر به فوت در شهر تهران در هفته گذشته تصریح کرد: تصادف سوم در ساعت ۹:۴۰ دقیقه صبح  روز دوشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین راننده کامیون بدلیل نقص فنی در وسیله نقلیه و پنچر شدن لاستیک در محور کناری بزرگراه متوقف می‌شود ودر حال تعویض لاستیک بوده که سواری پراید با وی برخورد و متاسفانه براثر شدت ضربه وارده راننده کامیون در محل فوت می‌کند.

َرییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: به رانندگان عزیز توصیه می شود در صورت توقف اظطراری در محور های بزرگراهی در منتهی الیه سمت راست و محلی که دارای دید کافی و با نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده با فاصله مناسب از خودرو اقدام به توقف کنند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: تصادف چهارم در ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه بعدازظهر روز چهارشنبه در مسیر جنوب به شمال خیابان زلفی  موتورسیکلت سواری با یکدستگاه سواری تاکسی سمند که از داخل کوچه بدون رعایت حق تقدم عبور وارد خیابان اصلی می شود برخورد می نماید و راننده موتورسیکلت به لاین مخالف پرتاب و با یکدستگاه سواری پراید که در مسیر شمال به جنوب در حرکت بوده برخورد و در اثر شدت ضربه وارده در محل فوت می نماید.

وی به رانندگان توصیه کرد: رانندگان هنگام ورود به خیابان اصلی پس از توقف کامل و با رعایت احتیاط وارد خیابان اصلی شوند و همچنین رانندگان موتورسیکلت با سرعت مطمئنه تردد نمایند و از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند.

سرهنگ مومنی در انتها  متذکر شد: امیدواریم با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان عزیز و همچنین رعایت نکاتی همچون توجه کافی به جلو، صحبت نکردن با تلفن همراه،خودداری از خوردن و آشامیدن به هنگام رانندگی،رعایت حق تقدم عبور،حرکت با سرعت مطمئنه،استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسیکلت سواران شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز