خبرگزاری کار ایران

دو تصادف منجر به فوت در هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۱۴

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وقوع دو تصادف منجر به فوت در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات،این پلیس در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۲ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم.در این حوادث متاسفانه ۲ نفر از شهروندان در اثر تصادف در محل فوت شدند.

سرهنگ مومنی اظهار داشت: تصادف اول  در ساعت۶:۴۰ دقیقه بعدازظهر روز  چهارشنبه یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه اتوبوس در خیابان جلال محدوده شهرک استقلال در حرکت بوده که به علت تجاوز به چپ کامیونت به صورت جلو به جلو باهم برخورد و در اثر شدت ضربه وارده متاسفانه راننده کامیونت فردی  حدودا  ۴۳ ساله درمحل فوت می‌شود.

وی تاکید کرد: به رانندگان توصیه می‌شود در مسیرهای دو طرفه در مسیر مجاز خود حرکت کرده و از انحراف به چپ وتجاوز به مسیر مخالف خودداری کنند.

سرهنگ مومنی با اشاره به تصادف دوم گفت: این تصادف در ساعت ۸:۰۰ صبح پنجشنبه در مسیر غرب به شرق بلوار بسیج نرسیده به پل فدائیان اسلام یکدستگاه سواری پراید با قسمت عقب یکدستگاه کامیون خاور برخورد می نماید که در اثر شدت برخورد و ضربه وارده راننده سواری پراید که فردی حدودا ۶۳ ساله بوده در محل فوت و دو سرنشین دیگر که مصدوم شده بودند از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود در هنگام رانندگی توجه کافی و کامل به جلو داشته باشند و از اقداماتی نظیر صحبت کردن با تلفن همراه،صحبت کردن با سرنشینان،خوردن و آشامیدن و... خودداری کنند.

رئیس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در انتها  متذکر شد: امیدواریم با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان عزیز و همچنین رعایت نکات ایمنی،شاهد کاهش حوادث رانندگی در سطح معابرشهر تهران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز