خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

گستردگی حجم مأموریت‌‌های پلیس در چند ماهه اخیر/وظایف خود را به خوبی انجام داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۱۸۹

فرمانده ناجا گفت: در چند ماهه اخیر حجم مأموریت‌ها، کارها و اقدامات پلیس بسیار گسترده شده و خوشبختانه نیروی انتظامی که سرباز ولایت و مدافع امنیت کشور است، توانسته مأموریت‌ها و وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار پاسدار حسین اشتری فرمانده ناجا با حضور در مشهد و دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان بازنشسته نیروی انتظامی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و خواهر گرامی‌شان حضرت معصومه(س) به نقش موثر پیشکسوتان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند پلیس اشاره کرد.

فرمانده ناجا اظهار داشت: در اتفاقاتی که با‌ آن روبه‌رو بودیم، پیشکسوتان پشتوانه خوبی برای فرماندهی بودند و در استان خراسان رضوی نیز با حمایت و انتقال تجربیات مفید، کمک شایانی داشتند که این احساس مسئولیت جای تقدیر و تشکر دارد.

این مقام عالی انتظامی افزود: استفاده از تجربیات اثربخش و مفید پیشکسوتان ناجا باید ساماندهی شود تا بهتر و روان‌تر بتوان از این سرمایه بهره مند شد و از نظرات و پیشنهادات سازنده بازنشستگان در پیشبرد ماموریت ها استفاده کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه خوشبختانه کانون بازنشستگان پیشرفت مطلوبی در سال‌های اخیر داشته و توانسته قوی‌تر از گذشته عمل کند، گفت: چند موضوع به عنوان اولویت در ناجا مطرح است مانند رسیدگی به امور کارکنان، معیشت آنان و اهتمام جدی در این خصوص که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، همچنین رسیدگی به امور خانواده متوفیان نیز از جمله وظایف اساسی ناجا است که کمتر به آن پرداخته شده و باید گام‌های اولیه‌ در این خصوص برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اولویتهای مهم، رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا و جانبازان است، تاکید کرد: نیروی انتظامی در انجام وظایف قانونی و تکالیفی که بر عهده دارد درگیری‌های زیادی را چه در مرز و چه در داخل کشور متحمل می شود و در این راه شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی می‌کند که پیگیر امور جانبازان، خانواده شهدا و متوفیان ناجا هستیم.

فرمانده ناجا به تهدیدات مختلف و پییچدگی‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در چند ماهه اخیر حجم ماموریت‌ها، کارها و اقدامات پلیس بسیار گسترده شده و خوشبختانه نیروی انتظامی که سرباز ولایت و مدافع امنیت کشور است توانسته ماموریت‌ها و وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وی یادآور شد: ناجا متعلق به همه مردم است و بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به برکت خون این شهیدان عزیز و از خودگذشتگی جانبازان سرو قامت و همچنین رشادت‌های کارکنان انتظامی و دعای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توانسته گام‌های مطلوبی را در انجام ماموریت‌ها و وظایف خود بردارد.

فرمانده ناجا در خاتمه از فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی به دلیل برگزاری جلسه دیدار با پیشکسوتان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از فرماندهی ناجا به دلیل فرصت فراهم شده برای دیدار با پیشکسوتان، تشکر کرد و گفت: استفاده از تجربه و راهکارهای اثر بخش پیشکسوتان یکی از اولویت‌های اساسی فرماندهی انتظامی استان است و برنامه‌های ویژه‌ای در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

سردار کریمی رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا و جانبازان را از اولویت های اساسی در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی دانست و افزود: اقتدار، عزت، محبوبیت و سربلندی ما به برکت خون شهدا، دعای پدران و مادران شهید و همچنین جانبازان عزیز است و امیدواریم خدمتگزاری لایق برای این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز