خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک عصر امروز؛

ترکش‌های انتقادات محسن هاشمی از جامعه مهندسان مشاور به خبرنگاران خورد

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۵۷۸

اولین نشست مشترک جامعه مهندسان مشاور ایران با کمیته معماری شورای‌شهر تهران با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز اولین نشست مشترک جامعه مهندسان مشاور ایران با کمیته معماری شورای‌شهر تهران با عنوان باغ‌های گمشده برگزار شد اما این نشست که با حضور چند تن از اعضای شورای‌شهر از جمله محسن هاشمی؛ رئیس شورای‌شهر، آرش حسینی میلانی و علی اعطا برگزار شد سرشار از حاشیه بود و هیچ‌کس از خود جامعه مهندسان مشاور تا خبرنگاران و مدیرکل روابط عمومی شورای‌شهر تهران از زیر تیغ تند حواشی در امان نماندند.

یکی از جالب‌ترین اتفاقات این نشست حضور رحمت‌الله حافظی، عضو سابق شورای‌شهر تهران بود که بالاخره پس از یک‌سال در نشستی شرکت کرده و حاضر به صحبت شد.

تنش در این مراسم زمانی آغاز شد که محسن هاشمی پشت تریبون خطاب به جامعه مهندسان مشاور از نقش آنها در تخریب باغات انتقاد کرد.

هاشمی که تمام مدت لبخند از لبانش نمی‌رفت خطاب به آنها به پروژه‌های مشکل‌داری چون اطلس‌مال، ارگ، کوروش و پالادیوم اشاره کرد و گفت که بالاخره امضای مهندس مشاور پای این پروژه‌ها است و شما نمی‌توانید نقش خود را منکر شوید. هاشمی همچنین از کلمه "قماش" در صحبت‌هایش استفاده کرد اما حاشیه‌های این جلسه به‌ اینجا ختم نشد.

زمانی که خبرنگاران در حال پوشش اخبار جلسه در راهروهای لوکس ساختمان جامعه مهندسان مشاور بودند از آنها خواسته شد همراه مدیرکل و کارمندان روابط عمومی شورا و خبرنگاران در اتاقی اخبار را پوشش دهند که در این بین یکی از افرادی که خود را از مدیران جامعه مهندسان مشاور معرفی کرد با اصطلاحاتی همچون"چه کسی شما را اینجا راه داده"، " هر کسی می‌خواهید باشید"، آنها را از اتاق بیرون راند.

وی پس از اخراج خبرنگاران درب را قفل کرده و در واکنش به اعتراض خبرنگاران و کارمندان شورای‌شهر که چرا با نمایندگان نهاد منتخب مردم چنین برخوردی می‌کنید گفت: "شاید ما در این ساختمان اسناد محرمانه‌ای داشته باشیم".

لازم به ذکر است، مجری این برنامه هنگام شروع پنل اول و دعوت اعضا عنوان کرد به‌دلیل آن‌که محمد سعید ایزدی بنا به‌دلیل نامشخص به این جلسه نیامده و ما انعطاف‌پذیر هستیم و حسینی میلانی، عضو کمیسیون محیط زیست که به این بحث ارتباط دارند دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز