خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور قطعی خانواده‌ها در ورزشگاه‌ زمان زیادی می‌برد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۹۱۷

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی حضور قطعی خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها را زمانبر اعلام کرد.

طیبه سیاوشی شاه عنایتی (عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره  سرانجام حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها با توجه به اظهارنظر اخیر رییس‌جمهور در این زمینه مبنی بر اینکه "این حضور به نحو مناسب و با همکاری وزارت کشور ادامه یابد"، گفت: با همکاری وزارت ورزش گزارشی در این رابطه به رئیس مجلس و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شد و با همکاری معاونت پارلمانی وزارت ورزش یک نسخه از همان گزارش از طرف وزیر ورزش و جوانان به ریاست جمهوری ارسال شد که جوابیه‌ای هم از سوی رئیس‌جمهور در این رابطه منتشر شد، اما با این وجود به نظر می‌رسد؛ حضور خانواده‌ها در ورزشگاه زمان زیادی می‌برد.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شروع لیگ‌های فوتبال امکان حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ وجود دارد؟ تصریح کرد: در نامه قید نشده که با شروع لیگ‌ها خانواده‌ها را به ورزشگاه راه بدهید، اما تاکید شده مساعدت شود خانواده‌ها از این به بعد بتوانند از امکانات ورزشی استفاده کنند.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سه چهار سال پیش سالن‌های والیبال خانوادگی بود، اما به تازگی نه تنها به خانواده‌ها اجازه ندادند در سالن کنار هم باشند، بلکه به خانم‌ها هم به سختی اجازه ورود دادند.

وی گفت: موافقت رئیس‌جمهور درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها اعلام شده، اما اینکه این موضوع چه زمانی به صورت رسمی اجرایی می‌شود، مشخص نیست. مجموعه وزارت ورزش نیز اعلام کرده است؛ سیاست‌های دولت روحانی در جهت تسهیل ورود خانواده‌ها به ورزشگاه است، اما مساله این است که رسمی شدن این موضوع زمان زیادی می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز