خبرگزاری کار ایران

شورای شهر 30 ذی‌حساب شهرداری را به صورت غیابی معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۵۶۴

30 نفر قائم مقامان ذی‌حساب شهرداری تهران در جریان جلسه امروز شورای شهر معرفی و انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در هفتادوششمین جلسه علنی شورای شهر تهران 30 نفر از کارکنان شهرداری به عنوان قائم مقام ذی‌حساب در واحدهای تابعه شهرداری از سوی کمیسیون برنامه و بودجه معرفی شدند.

مجید فراهانی (رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر) با بیان اینکه این افراد از سوی شهرداری معرفی شده‌اند، گفت: نسبت به ارزیابی دانش و تسلط آنها با قوانین و مقررات ارزیابی و گزارشگری اقدام کرده‌ایم همچنین از حراست و بازرسی استعلام کرده و براساس مسائل ارزیابی افراد واجد صلاحیت معرفی شده‌اند.

محمد سالاری (رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر) نیز در جریان معرفی ذی‌حسابان با اشاره به رویه‌های قبلی‌ای که در این خصوص وجود داشته است، گفت: پیش از این، این افراد در صحن حاضر شده و اعضای شورا با آنها آشنا می‌شدند سپس رای‌گیری صورت می‌گرفت.

در ادامه جلسه اعتراضات سالاری به جایی نرسیده و با توجه به لزوم انتخاب هر زودتر ذی‌حسابان همه افرادی که از سوی کمیته بودجه و نظارت معرفی شده بودند، رای اعضای شورای شهر را کسب کردند.

ذی‌حسابان موظف هستند حساب‌های مالی شهرداری را حسابرسی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز