خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی خبر داد:

مصدومیت 18 نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در بزرگراه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۹۵۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت 18 نفر بر اثر واژگونی مینی بوس در بزرگراه ازادگان خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 20:24 امشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان بعد از بزرگراه حکیم به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه 2 ایستگاه از  دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: با حضور سریع آتش‌نشان در محل علی‌رغم ترافیک سنگین مشاهده شد یک‌دستگاه خودروی سواری پراید و یک‌دستگاه مینی‌بوس شخصی که‌ 18 تا 19 نفر مسافر داشت باهم برخورد کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: مینی‌بوس بعد از برخورد با خودروی سواری از مسیر خود خارج شده و واژگون شده بود. پیش از رسیدن آتش‌نشانان بخش زیادی از مسافران توسط مردم خارج شده بودند و آتش‌نشانان نیز چند نفر باقی‌مانده را از مینی‌بوس خارج کردند.

ملکی بیان کرد:  18 نفر در این حادثه دچار مصدومیت‌های کم و زیادی شدند که از این تعداد 4 نفر آقا، 6 نفر کودک بین 7 تا 8 سال و 8 نفر خانم بودند. این افراد به محل امن حاشیه جاده منتقل شده و عوامل پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند. مصدمان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز